wyrok zniszczony w niszczarce

Źródło: Facebook

Pawel G. – Adwokatura Polska

Pani z sekretariatu Sądu Apelacyjnego w Warszawie zmieliła w niszczarce wyrok w sprawie, którą prowadziłem i pyta jaki był.

Orzec?

Katarzyna M.

  • To daje szerokie możliwości 🙂

Raf R.

  • Przede wszystkim orzec o kosztach

Paweł Z.

  • Proszę uważać na prowokację CBA 🙂

Andrzej N.

  • Wyrok jest wprowadzany do systemu i to zanim sędziowie go podpiszą.

Pawel G.

  • Dopóki wyrok nie jest podpisany to nie jest wyrok. Andrzeju do książek :0

Aga E.

  • Już wiemy gdzie dzwonić, gdy jakiś wyrok nie przypadnie nam do gustu 😉

Pawel G.

  • Aga E. – sami zadzwonili Nie spytali czy wyrok przypadł mi do gustu, ale dam im jeszcze szansę.

  • Robert O.

  • Na pewno był korzystny dla klienta, tego się trzeba trzymać 🙂

Jakub P.

  • To się nazywa kasacja przed duże K

Piotr M.

  • Ja też tak mam, że czasami napiszę coś co nadaje się tylko do niszczarki, może w apelacji też tak uznali i postanowili wydać nowy lepszy wyrok. Kpc wprawdzie nie zna tej instytucji, ale jak wiemy pewne rozwiązania prawne powstawały w drodze zwyczaju.

Piotr M.

  • Może system został sformatowany . Apelacja zaciera wszelkie ślady 😉

Pawel G.

  • Pewnie system też pani zmieliła w niszczarce.

Piotr P.

  • W przyrodzie nic nie ginie. Wszak da się złożyć te puzzle, przecież nie poszło z dymem…

Grzegorz W.

  • Zmieliłam i co mi Pan zrobi?

Karol D.

  • Napisz im, że wezwania do usunięcia braków formalnych też mielisz w niszczarce:-)

Paweł D.

  • Boszeee, co to za kraj gdzie wyroki idą do niszczarki!

Piotr P.

  • – Dzień dobry. Poproszę odpis wyroku.
    – Mielimy.
    – Słucham?
    – Mieli my wczoraj…

Zofia J. P.

  • No pewnie, że orzec!

Tomasz M.

  • Po uprzednim (przypadkowym) wypruciu z akt sprawy czy razem z aktami zmieliła? A może wyrok był luzem?

Pawel G.

  • Sąd Apelacyjny w …., po rozpoznaniu w dniu …. sprawy…. na skutek apelacji…. orzeka: 1. zaskarżony wyrok ZMIELIĆ w ten sposób, że …

Jakub P.

  • No i wszystko jasne … wyrok wykonano zanim ktokolwiek zdążył sprostować oczywistą omyłkę pisarską

  • Piotr M.

  • Poproś o klauzulę na niezmieloną cześć z podpisami :)))))))))))))))))))))

Jakub P.

  • A wniosek o nadanie klauzuli zmiel w części niepodpisanej :)))

Pawel G.

  • Wszak podpisy już są :)))

Jerzy M.

  • Z sekretariatami to jest tak:

  • 1/ sporządza sekretariat zawiadomienie o terminie rozprawy, po czym zamiast wysłać do mojej kancelarii, to wysyła na adres warsztatu mechanicznego prowadzonego w jakiejś wioszczynie przez mechanika o tym samym nazwisku i imieniu, jak moje.

  • 2/ wnoszę o doręczenie mi uzasadnienia wyroku, sąd uzasadnienie sporządza, zaś sekretariat wysyła je mojemu przeciwnikowi procesowemu. Spokojnie czekam na ciąg dalszy w tej sprawie..

przepraszam to przez moje niedopaczenie