too sexy(źródło: http://s242.photobucket.com/user/arkvan/media/funny-vulture.gif.html)

HOPSASA! HOPSASA!

Sępia Rada prze do góry,

Znowu ostrzy swe pazury

A największą dumą tryska

Nie kto inny – Kancelista!

*

Hopsasa, hopsasa!

Kancelistą jestem JA!

*

Za sukcesem goni chwała,

Toż to praca doskonała,

Sowy, wróbla czy cyklisty?

Oczywiście Kancelisty!

*

Hopsasa, hopsasa!

Kancelistą jestem JA!

*

Lustereczko, powiedz przecie,

Kto jest najpiękniejszy w świecie?

„Pytasz o rzecz oczywistą!

Ty, mój drogi Kancelisto!”

*

Hopsasa, hopsasa!

Kancelistą jestem JA!

*

W Internecie, mediach, prasie

Kancelista w pełnej krasie.

Od śniadania po kolację

Prezentuje swoje racje!

*

Hopsasa, hopsasa!

Kancelistą jestem JA!

*

Pytasz, czyja to zasługa?

Odpowiedź nie będzie długa!

Wytęż swe mózgowe zwoje:

Kancelista, sęp, ja, moje!

*

Hopsasa, hopsasa!

Kancelistą jestem JA!

*

Pamiętajcie drogie dziatki,

By odmieniać przez przypadki,

Kancelisty… kanceliście…

Widać, że nie ćwiczyliście!

*

Hopsasa, hopsasa!

Kancelistą jestem JA!