Z cyklu: „Jak grochem o ścianę”. Państwa z MS nie pozdrawiamy, bo i nie ma kogo. Choć generalnie nie życzymy ludziom źle, to jednak mamy nadzieję, że to wszystko do Was wróci. Dobrze, że wybory idą. Zapamiętamy.

Dominik R.

To tak odpowiedziało Ministerstwo na skargę, na załatwienie pocztówek…….

pocztowka odp 1 pocztowka odp 2 pocztowka odp 3Dariusz W.

Od teraz „w szczególności” oznacza „wyłącznie”.

Ilona N.-G.

Kto ma akurat niskie ciśnienie… po przeczytaniu tejże lektury ..ma zagwarantowane jego znaczne podwyższenie…

Joanna O.

Zamiast zdefiniować, czym owe pismo było – prościej jest podać 300 przykładów, czym nie było. Nie cierpię takiej „egzegezy”….

Dominik R.

Pismo ma jedno przesłanie: spadać!!

Barbara S.

Ja Pana podziwiam. Że się Panu chce. Naprawdę podziwiam. Bo ja się coraz częściej zastanawiam w jakim kraju żyjemy i odpowiedzi nie są zachęcające do tego żeby mi się chciało pisać do Min.

Magda M.

Przepraszam, ale mnie się wydawało, że to poa w art. 29 wskazuje, z kim konsultuje się ponoć treść rozporządzenia w sprawie stawek za urzędówki… ech… ale w sumie o misji też tam nic nie ma… Ba! Nawet expressis verbis jest tam napisane, że koszty ponosi skarb państwa, a jak jest w rzeczywistości wszyscy aż za dobrze wiemy.


Żenująca odpowiedź żenującego ministerstwa żenującego państwa…

Dominik R.

Chce mi się bo jestem uparty. Gdybym nie był uparty, nie zostałbym adwokatem. Tylko szczerze, powoli tracę nadzieję, że da się cokolwiek zdziałać. Czekam jeszcze na info publiczne i w zależności od odpowiedzi może jeszcze coś spróbuje.