tandetneuzasadnienie

 

Agnieszka W.-S.

Do „piąteczku” daleko, ale ściągnęłam sobie właśnie uzasadnienie do wyroku rozwodowego z portalu informacyjnego sądu okręgowego.

Plik nosi nazwę:

„rozwód boow uzasadnienie tandetne (tu podana jest sygnatura sprawy) docx”.

Brak mi słów.

Czy ja mogę napisać tandetną apelację w związku z tym?

 

Lukasz W.

Zgodnie z zasadą nie rzucaj pereł przed wieprze….. moszesz….

 

Marcin B.

to się asystent popisał 🙂

 


Krzysztof Ś.

Może przesłać to uzasadnienie prezesowi sądu? Dlaczego i on nie ma mieć tej radości zapoznania się z taką twórczością?

 


Paweł K.

Przynajmniej szczerze…

 

Krzysztof Ś.

Ja aż taki szczery nie jestem. Żadnej ze swoich apelacji nie określiłbym jako tandetną. Były apelacje fantastyczne (np. w urzędówkach z roszczeniowym klientem) ale nie tandetne.

 

Paweł F.

Proszę napisać skuteczną.

 

Lena D.

to raczej nie jest kwestia szczerości, a poziomu i podejścia do wykonywanych obowiązków. jestem za przesłaniem do prezesa, nie ma powodu, aby go omijały takie kwiatki „wykwalifikowanego zespołu”.

 


Joanna O.

„Uzasadnienie tandetne”???? Tak sąd zatytułował swój własny plik??

 

Agnieszka W.-S.

Tak. Nie wiem, kto nadał taki tytuł, ale zakładam, że raczej nie sekretarka, tylko osoba, która to uzasadnienie przygotowała, czyli przynajmniej teoretycznie powinien być to sędzia.

 

Joanna O.

… to jak na razie jest tandetne, to może będzie „podrasowane”, albo „wypasione”??? 🙂

 

Paweł Z.

umiejętność przeprowadzenia obiektywnej samokrytyki to bardzo cenna cecha w dodatku wśród Polaków niedostatecznie rozwinięta, nie rozumiem z czemu Państwo kpicie 😀

 

Krzysztof Ś.

Zawsze jako argument w apelacji można podnieść, że skoro nawet w ocenie autora wyrok i jego uzasadnienie są tandetne, to zasługują na uchylenie, bo sprzeczne z istotą wymiaru sprawiedliwości jest produkowanie tandetnych orzeczeń.

 

rozwódboow uzasadnienie tandetnedocx