skarby z akt

źródło screenu: http://www.jezuicka13.pl/?p=384

·

O wszytym w akta między protokoły zeznań telefonie komórkowym pisaliśmy tutaj:

https://palestrapolska.wordpress.com/2015/11/10/co-mozna-znalezc-w-aktach-sprawy/

Koledzy chętnie podzielili się swoimi znaleźliskami 😀

·

Łukasz W. B.

Duża torba tak ze 100 gram amfetaminy. Napoczęta przez kogoś w prokuraturze lub sądzie… wiem bo okruch amfetaminy wypalił dziurę na wylot przez akta…

·

Katarzyna P.

Jak to wypalił?

·

Łukasz W. B.

Amfetamina jest silnie żrąca. Większość nałogowców ma zniszczone zęby bo amfetamina potrafi przepalić szkliwo. Tu wypaliła dziure przez tom akt. Musiała mieć chwilę czasu.

·

Katarzyna P.

Amfetamina nie jest przecież substancją żrącą. Można by wiele powiedzieć o skutkach jej działania ale z pewnością nie by była substancją żrącą..

·

Łukasz W. B.

Amfetamina w formie zasady jest żrąca. Przynajmniej tak mnie uczono. Przepraszam nie mam doświadczenia własnego

·

Marcin P.

Kiedyś, jeszcze podczas studiów, na praktyce w sądzie o mało nie zmiażdżyłem sobie stopy, kiedy teczka akt sądowych wyleciała mi z rąk. Okazało się, że w akta wszyty był dowód rzeczowy. Podkowa.

·

Piotr O.

Bo to było „NA SZCZĘŚCIE” 😀

·

Marcin P.

Piotr O. – NA SZCZĘŚCIE kości śródstopia wytrzymały 🙂

·

Łukasz W. B.

Dobrze chociaż, że dowód, a nie na szczęście… Pamiętam jeszcze akta, które w połowie stanowiły plany techniczne. Tak z 10 tomów. Nie istotne dla sprawy. Nawet zdaniem prokuratury. Bo wszyto je na okrętkę tak aby nie dało się ich przejrzeć…

·

Agata P.

Ja miałam w kopercie dowód rzeczowy – klucz żabka, stary, zardzewiały 🙂

·

Jacek F.

Praktyki studenckie w Lublinie,Sąd Rejonowy IV Wydział Karny-w aktach fałszywa sztabka srebra wykonana z mosiądzu i sztylet, którym ugodzono ofiarę na wiejskiej zabawie.

akta sądowe

A innym arcyciekawym znaleziskiem Galerii Jezuicka 13 jest: http://www.jezuicka13.pl/?tag=zbrodnia-2 😀