radco sędzia wpis z AP

DSC_9652DSC_9650radco sędziaDSC_1558

·

Ewa S.

Mój mąż – nieprawnik – pyta mnie dlaczego ci ludzie w togach z fioletowym śliniakiem mają takie małe główki… szczerze mówiąc nie wiem co mu odpowiedzieć i nic nie odpowiedziałam… wracam do robienia sałatek.

·

Łukasz L.

Mnie bardziej śmieszy kodeks wielkości Biblii w dłoniach radcy prawnego 🙂

·

Adam B.

Niech pogłębiają rynek usług prawnych i szerzą świadomość, a i nam się oberwie 😀

·

Joanna O.

Własny sędzia i york – lans na dzielni. Domownicy się popłakali ze śmiechu… 😀

·

Ewa S.

Większego lansu nie ma. Uwierz mi. Każda Maryna i Janusz Ci to powie zresztą sam. Sami. No jakoś tak.

·

Dawid C.

To tak w odniesieniu do niniejszego postu. Zdjęcie wykonane jakieś 2 tyg. temu na poczcie.

radca niebieski

·

Bartek P.

Przecież wiadomo, że na pocztę chodzi najwięcej radców, więc samorząd radcowski chciał im unaocznić, że działa 🙂

·

Ewa S.

I że ich togowo nobilituje – taki gift podchoinkowy władz dla szeregowców 🙂

·

Jacek G.

A może pokażmy to Stowarzyszeniu Sędziów Polskich Iustitia?

Zaprośmy być może do otwartej dyskusji 😀

·

·