DSC02311(źródło: zasoby własne)

Tymczasem na fejsbukowej grupie Adwokatura Polska:

·

Katarzyna P.

Właśnie odebrałam wyznaczenie obrońcą z urzędu. Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać. Tak mi słodko-słono.

orzeszki

·

Michał B.

Na rozprawę proszę zabrać dla obwinionego coś do popicia 😉

·

Sylwia I.

Ja miałam kiedyś 20 czekolad.. a że było przed świętami to dosyć zrozumiałe – każdy chce jakąś paczkę zrobić. . Przecież nie na tzw. własny użytek.

·

Konrad W.

Broniłbym!

·

Damian G.

9 zł za paczkę orzeszków, bój się boga!

·

Anna J.

Nutella+orzeszki – prawie snickers.

·

Mateusz B.

Życie wymagało orzeszków. Należy to zrozumieć. Podobno Nutella nie pyta, Nutella rozumie, no to Pan poszukał zrozumienia. Nie wiem tylko skąd wniosek o ukaranie. Skandal!

·

Paweł N.

Stan wyższej konieczności.

·

Joanna O.

Orzeszkowy potwór!

·

Bartosz G.

W godzinę i 35 minut zjeść 5 paczek orzeszków ? Mistrzunio.

·

Wiktor N.

Sprawcę ujęto w Łazienkach.

wiewiorka(źródło: Wiktor N., Facebook)

·

Joanna O.

Eee tam, od razu wniosek o ukaranie. A ja uważam, że taki wniosek to tylko prywatna opinia pana prokuratora.

·

Łukasz N.

Kara winna być dotkliwa – np. obowiązek pomocy przy tankowaniu pojazdów przez jeden wieczór przy -15 😀 Jak paluszki zmarzną to się odechce słonych orzeszków!

·

Wiktor N.

Ja myślę, że ograniczenie wolności w systemie dozoru elektronicznego wystarczy, jeśli dorośli mieszkańcy dziupli się zgodzą.

·

Adam K.

Sędzia będzie miał twardy orzech do zgryzienia.

·

Franciszek T.

Ewidentna gastrofaza… Radziłbym sprawdzić, czy klient nie ma jeszcze w karcie karnej jakiegoś posiadania 🙂

·

Piotr M.

Szkoda że nie był przebrany za słonia.

 

wiewiórka dream_5234eb8447a(źródło własne – po obróbce w generatorze deep dream)

 

·

Katarzyna P.

Ja miałam kostkę żółtego sera za 6,40.

·

Anna N.

3 tabliczki czekolady z orzechami…pan miał alergię na orzeszki i utrzymywał, że z orzechami nigdy by nie wziął 😀

·

Joanna O.

Mnie osobiście ukradziono z przedpokoju garnek z kapustą.

·

Anna L.

Ja miałam czekoladę i mandarynki 😉 i 23 słoiki przetworów.

·

Paweł K.

Gang Kubusia Puchatka.

·

Magdalena Ż.S.

Ja miałam wędlinę w plasterkach za 8,70 ale się przedawniło…

·

Paweł K.

Powinno się przedawniać wraz z upływem terminu ważności do spożycia inkryminowanej wędliny.

 

wiewiórka dream_a751c902d0(źródło własne – po obróbce w generatorze deep dream)

 

·

Łukasz G.

My tu śmichy chichy ale w sumie to szlag mnie trafia, praca policji, sądu, nasza, koszt wszystkiego minimum sto razy większy niż szkoda.

·

Paweł K.

Bo to jest w imię zasad.

·

Wiola C.

To rekord jest chyba mój. Sprawa o kradzież 1 puszki piwa o wartości 2.79. O dziwo nie zdążyło się przedawnić. Obwiniony zmarł, nim stawił się przed oblicze sadu.

·

Dariusz G.

Mój rekord to zastępstwo przed NSA (skargę pisał adw. z Olsztyna) wyliczyłem , że wpz to około 23 gr.

·

Paulina K.

Ja mam urzędówkę z zarzutem kradzieży znicza i wazonu z cmentarza..dodam, że nie jest to wykroczenie!

·

Piotr K.

Producenci i sprzedawcy wazonów wiedzą jak wyceniać swoją pracę…

·

Patrycja K.P.

A ja miałam oskarżonego o kradzież z włamaniem dotyczącą flaków Pudliszki, opakowania gum Mamba i bombonierki Rafaello. Pan był głodny i pijany, a przy okazji pamiętał o żonie i dziecku. Prawdziwa głowa rodziny!

·

(Tym chata bogata, co ukradnie chata 😉 – dopisek admina)

·

DSC02323(źródło: zasoby własne)