loza portal informacyjny

·

Bez słów wstępu. Po prostu fragmenty dyskusji z fejsbukowych grup Polska Palestra i Adwokatura Polska.

·

Katarzyna S.

Z cyklu : co tam nowego w mojej sprawie w piątek po południu? Właśnie mój klient – sprawa o rozwód – dostał prawie zawału. Weszłam na portal w jego obecności a tam w opisie sprawy „jak byk” stoi ze zastosowano wobec niego środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztowania. Właśnie sekretarka cuci Pana  😉 . Wprawdzie jest info na gorze strony ze trwają „prace konserwacyjne” i mogą wystąpić problemy w dostępie do dokumentów – ale Pana klienta jakoś to nie uspokaja i patrzy na mnie coraz bardziej podejrzliwie.

·

Artur B.

Mi portal pomieszał klientów, i tak oskarżony sądzi się o zapłatę, a powodowa spółka chyba coś odziedziczy po ojcu.

·

Zofia J.P.

No proszę, a standardowo mówi się o spółkach matkach i spółkach córkach…

·

Magda Z.

U mnie klient w sprawie karnej teraz widnieje jako domniemany ojciec w innej sprawie.

·

Zofia J.P.

To się zdziwi… Ciekawe, czy bardziej on czy matka dziecka.

·

Karolina K.

U mnie zamiast mojego protokołu, protokół z jakiejś innej sprawy…

·

Piotr P.

No cóż, zawsze można zgłosić do GIODO. Ale kto by wtedy odpowiadał? Przecież nie sędzia przewodniczący. A może i on 😉

·

Rafał C.

Aresztować rozwodników !!! Słuszną linię ma partia realizując postulat ochrony Rodziny.

·

Aśka W.

Rafał C. – ale przecież to dopiero usiłowanie rozwodu – i już areszt?

·

Edgar R.

Aśka W. – oczywiście, że areszt. Usiłowanie jest karalne tak samo jak sprawstwo.

·

Paulina K.

Ja nie tylko dowiedziałam się z systemu, że jestem obrońcą w sprawie o rozwód, to jeszcze mi ją umorzyli – klienta mało nie trafiło, bo sprawa ciągnie się od 4 lat.

·

Krzysztof Ś.

Ja właśnie zobaczyłem, że mój klient ma sprawę przeciwko PGE Dystrybucja o rozwód.

·

Piotr P.

Widocznie zakład energetyczny uznał, że doszło do zupełnego i trwałego rozkładu więzi energetycznej.

·

Miriam M.

Ja z duchem czasów rozwodzę wg portalu dwóch mężczyzn. Co prawda zacietrzewieni okrutnie w sprawie o zapłatę , ale żeby aż rozwód z urzędu ???

·

Krzysztof Ś.

To ja jeszcze wypatrzyłem, że mam sprawę o zmianę kontaktów, gdzie stroną przeciwną jest… miasto.

·

Michał C.

W systemie apelacji krakowskiej sprawa ze skargi na czynności komornika wyświetla mi się jako Ns o podział majątku wspólnego, gdzie wnioskodawcą jest mój klient dłużnik (młody chłopak), uczestnikiem wierzyciel (starsza pani poszkodowana w wypadku) i komornik. Sprawy procesowe również jako Ns, ale już o zapłatę. Dodatkowo mam dostęp do sprawy, w której na pewno nie jestem pełnomocnikiem (chyba że z urzędu, a jeszcze nie wiem, a w systemie brak stosownych czynności i dokumentów).

·

Paweł B.

Złożyłem niedawno wniosek o dostęp do sprawy, w której reprezentuję stronę pozwaną przed SO Szczecin. Kilka dni później uzyskałem pełny dostęp do kilkudziesięciu spraw z udziałem zarówno mojego klienta, jaki i powoda oraz drugiego pozwanego oraz co ciekawe z udziałem podmiotów kompletnie mi nieznanych… Tak właśnie działa system…

·

Magdalena A.

Wszystko jest od kilku dni pomieszane, sprawa karna pod sygnaturą rozwodową, dwóch oskarżonych mężczyzn, a w tytule „o rozwód” 😉 chyba idą zmiany.

·

Ewa S.

Aż sprawdziłam swoje sprawy na portalu, cudo!
Rozwód – to nie rozwód, mój klient z moją przeciwniczką są teraz wspólnie i zgodnie powodami i sądzą się ze szpitalem o odszkodowanie za szkody wyrządzone przez służbę zdrowia przeciwko samodzielnemu (posiadającemu osobowość prawną) publicznemu zakładowi opieki zdrowotnej. Chyba ich to nie ucieszy.
Mam kilka nieswoich spraw. Karnych. SO Lublin. Za to nie mam moich.
Przeciwko mojemu powodowi-inwalidzie w sprawie o odszkodowanie i zadośćuczynienie za wypadek drogowy z OC sprawcy właśnie wniesiono akt oskarżenia 🙂 Ale sygn. akt cywilna się nie zmieniła.
P-ko kolejnemu powodowi-inwalidzie w spr. o zadość. i rentę też akt oskarżenia skierowano i zmieniono sygnaturę z cywilnej na karną. Jakaś zbrodnia, bo SO IV Karny, ale dokumentów w sprawie 0, więc nawet mu nie powiem o co go oskarżyli.
W sprawie o rozwód mam 11 powodów 😀 Sami panowie. Nie są moimi klientami w żadnej sprawie. Nie wiem co się stało z pozwaną bigamistką/pozwanymi?

·

rozwod bigamia

·

W kolejnej sprawie o rozwód mam 4 powodów. Pozwanej bigamistki brak. Może rozłączyli od tej poprzedniej, bo im się na sali powodowie nie mieścili 🙂
Rozwiodłam też brata z siostrą w spr. o odwołanie darowizny.
Oraz 2 panów powodów z jedną panią pozwaną.
Udało mi się też porozwodzić samych panów ze sobą nawzajem, bo jest adnotacja:
Rozstrzygnięcie:
uwzględniono w całości lub części.
Czytam dalej.

·

Rafał C.

Ewa ! Jak ja Ci zazdroszczę. Ile nowych zagadnień proceduralnych i materialnoprawnych. Weź mnie na praktykanta do obróbki tego please!

·

Diana W.M.

Rozwód czy separacja z ZUSem?

·

rozwod z ZUS

·

Anna L.

Ja miałam podział majątku dwóch mężczyzn 🙂 taki domorosły prorok z tego systemu.

·

Zofia J.P.

Powódka też niezła 😉 Cokolwiek by to miało być (w sensie rozwód czy separacja) jedno jest pewna: możliwości pozwanego jeśli chodzi o alimenty są naprawdę niezłe, warto powalczyć o winę!

·

Magda M.

Sama bym się chętnie od ZUSu odseparowała… a nawet rozwiodła 😀

·

Krzysztof Ś.

Ja bym wolał występować w sprawie o stwierdzenie nabycia spadku po ZUSie… pod warunkiem, że bym ten spadek odrzucił.

·

Magdalena Ż.S.

Ja się chętnie z ZUSem rozwiodę, a na dodatek mam 100% dowody na jego winę!

·

Paulina K.

Dodałabym jeszcze roszczenie o podział majątku, z ustalenie nierównych udziałów !

·

Magda M.

O tak, zdecydowanie ZUS to w tym związku marnotrawca i rozpustnik 😀

·

 Adrian W.

U mnie portal poszedł z duchem ideologii Gender i stwierdza np. coś takiego: „Wiesław J. z udziałem Mariana K. o podział majątku wspólnego” 😀 ( dane uczestników są fikcyjne, zmieniłem na potrzeby posta ).

·

Michał Ż.

Ja się dzisiaj z portalu apelacji warszawskiej „dowiedziałem” o:
– akcie oskarżenia w sprawie o zapłatę;
– wniosku o wyrok łączny „powoda w postępowaniu cywilnym” osadzonego w ZK;
– „oskarżonych” o zapłatę, gdzie akt oskarżenia stworzyło towarzystwo ubezpieczeniowe…
Stringi im się pokićkały, w każdej sprawie jest jakiś fakap przedmiotowo-podmiotowy.
Nowa rzeczywistość jak nic.

·

Julia B.

Aż z ciekawości zajrzałam do siebie…i mam na ten przykład sprawę o rozwód pomiędzy moją klientką a Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami, zaś jedna ze spraw o rozwód została określona jako sprawa o obniżenie alimentów (cóż…. jakby na to nie patrzeć dla Pana który opuszcza żonę rozwód ma charakter obniżenia alimentów :-]

·

Mateusz O.

Ja mam rozwód klientki z urzędu z Open Finance (..). Sekurytyzacyjny Fundusz Inwestycyjny Zamknięty. W sumie jest w tym trochę racji bo klientka chciałaby się rozejść bez orzekania o winie, natomiast Open Finance jak najbardziej z jej winą i alimentami…

·

Michał Ż.

W jednej sprawie jestem nawet sędzią referentem – to już chyba szczyt… w innej biegłym i obrońcą. Jednocześnie.

·

Julia B.

Aaa…no to koniecznie trzeba wystawić fakturę za dodatkowe obowiązki 🙂 pozostaje mieć nadzieję że nie będzie Pan zgłaszał uwag do własnej opinii.

·

Aleksandra P.

Wniosek o koszty !!! Za wszystkie funkcje!

·

Michał Ż.

Chyba prędzej muszę się wyłączyć, bo wcześniej dowiedziałem się o pewnych sprawach. To jest naprawdę płynne – funkcje zmieniają się z minuty na minutę. W pierwszej kolejności naprawili sędziów… Znaczy wrócili już na swoje miejsce procesowe. Ja póki co trochę krążę jak wolny elektron.

·

Aleksandra P.

Naprawili sędziów? Nareszcie !!!!!