opinia kosciolaBez zbędnych wstępów – dyskusja z fejsbukowej grupy Polska Palestra 😀 (wybrane i w przypadkowej kolejności).

Wojciech D.

Ciekawostka 😀 Sprawa o zmianę kontaktów i wniosek strony przeciwnej:
„przeprowadzenie dowodu z pisemnej opinii Kościoła Katolickiego w Polsce na okoliczność, czy żona podoła przekazać córce chrześcijańskie wartości, nie sprowadzi córkę na ścieżkę zła, czy matka kieruje się dobrem naszej córki, wiary chrześcijańskiej i Kościoła Katolickiego oraz dobrem chrześcijańskiej rodziny, czy matka postępuje zgodnie z dobrem dziecka i czy dobro chrześcijańskiego dziecka nie jest w tej sytuacji zagrożone”.

Paweł K.

Terlikowskiemu Pan Mecenas sprawę prowadzi?!

Anna K.

Podpisał się pod tym wnioskiem adwokat???

Wojciech D.

Prędzej przeciwko 😛

Na szczęście nie, ale jak widać blisko. Pismo zawiera zresztą więcej kwiatków. Na szczęście nie ma tam pełnomocnika… Dowiedziałem się przy okazji, że „drugim powodem, że opinia kościoła katolickiego jest niezbędna to podejrzenie, że jako miłosierny chrześcijanin jestem prześladowany przez Wojciecha D. i na tym cierpi moja chrześcijańska rodzina, w tym najbardziej moja córka”.

Paweł K.

A tę opinię w imieniu kościoła katolickiego to kto miałby wydać? Papież? Czy może wystarczy, żeby prymas?

Magda M.

Xionc proboszcz?

Wojciech D.

Mnie najbardziej ciekawi jak zareaguje sąd… ja chyba wniosę o zobowiązanie do uzupełnienia wniosku przez wskazanie adresu instytucji.

Paweł K.

Ja bym na miejscu Pana Mecenasa nie szarżował, bo wezwie Pana przed Sąd Boży.

Mariusz A.

Jak sąd boży to może będziecie pławić wnioskodawcę w stawie albo coś, w średniowieczu było dość ciekawe postępowanie dowodowe.

Krzysztof Ś.

Ja bym wniósł o zobowiązanie go do wniesienia odpowiedniej zaliczki na wydatki związane z opinią.

Bartosz R.

Jaja to będą jak wniosek przejdzie.

Wojciech D.

Zapewne z okazji 1050 rocznicy chrztu Polski.

Robert O.

Ktoś tu nieźle odjechał.

Justyna K.L.

Byleby sąd nie odjechał.

Dominik R.

Mocny wniosek.

Magda M.

Jak to córka, to powinien jeszcze wnosić, żeby sprawdzili, czy jeszcze dziewica…

Joanna G.

A fakt owej „czystości” winien rozstrzygnąć Synod Biskupów, zaiste.

Mateusz B.

Jeszcze wniosek do jury z Top Chefa czy żona umie gotować by się przydał.

Michał K.

Ja bym uwzględnił. Nie rozumiem zdziwienia.

Joanna H.-K.

Czy ojcem dziecka nie jest przypadkiem ksiądz?