Agnieszka S. udostępniła post użytkownika Agnieszka Swaczyna Kancelaria Adwokacka.

Agnieszka Swaczyna Kancelaria Adwokacka

 

Wielki Piątek, g. 8.04 – telefon: „byłam na pani blogu i chciałabym, żeby odpowiedziała pani na moje pytania za darmo”. Przynajmniej Pani była szczera…

·

prawnik za darmo KA AS

·

Magda L.
Czuję się uprawniona do zatelefonowania do specjalisty z radosnym komunikatem: „byłam na pani profilu na znanylekarz.pl i chciałabym, żeby odpowiedziała pani na moje pytania za darmo” 🙂

·

Grażyna O.
Ja miałam sms-a o 6:00, czy stawię się 21.04 w Przasnyszu 🙂
I tylko zdjęcie „wezwania”. Ani be, ani me …. ani dzień dobry czy do widzenia. Widać „dobra zmiana” dotarła pod strzechy.

·

Paweł K.
Byłem w salonie Subaru i chciałem, żeby dali mi nowego STI za darmo… Nie wiedzieć czemu – nie dali.

·

Magda M.
Za darmo to podobno obecnie się nawet w pysk nie dostaje…

·

Krzysztof Ś.
Też dziś do mnie dzwoniła jakaś kobieta. Dzwoni i zaczyna opowiadać stan faktyczny i pytać. Na moje stwierdzenie, że nie udzielam porad prawnych przez telefon rzuciła słuchawkę.

·

Dominik R.
Opowiadanie historii życia przez telefon to norma i na koniec pytanie co zrobić. Jak w połowie zdania mówi się, że przez telefon to można się na poradę umówić to:
a. Pytają się ile i kiedy i nikt nie przychodzi.
b. rzucają słuchawkę.

·

Magda M.
Dominik R. – wybacz, ale nic nie przebije prośby o sprawdzenie przez telefon wysokości wyliczonej emerytury… A jak panu powiedziałam, że nie jestem w stanie, to uznał, że się nie znam…

·

Dominik R.
Magda M. jak Ty nie dałaś rady to nikt nie da, a na poważnie niestety wariaci są wśród nas.

·

Grażyna O.
Albo wersja: dzwoni telefon, odbieram:
– Czy pani adwokat …. ?
– Tak, słucham Pana.
– Czy możemy się spotkać?
– Tak, oczywiście. Kiedy Panu pasuje?
– Mi teraz. Stoję pod Kancelarią, ale Pani chyba nie ma?
– No nie ma. Jestem w sądzie.
– No to nie.
Gdyby nie to, że to zazwyczaj telefon komórkowy, to słychać by było trzask rzucanej słuchawki. Taka sytuacja.

·

Magda M.
Najczęściej to jest jednak tak: „Dzień dobry, Pani Mecenas, dzwonię do Pani w takiej sprawie: … (tutaj następuje próba opowiedzenia historii życia w pigułce). Przerywam, informuję, że nie słucham takich informacji przez telefon i nie udzielam porad przez telefon, że takie rzeczy tylko w kancelarii za wynagrodzeniem. W tym miejscu następuje rozłączenie, czasami (acz nie zawsze) poprzedzone „Aha… to nie”…

·

Grażyna O.
Ale się uśmiałam… aż herbatę mi „połknęło”…. To norma nad normami. Ja czasami pytam: a czy Pani kosmetyczka za darmo Pani paznokcie i twarz robi ? Wtedy jest koniec tematu. Głucho w słuchawce. Jest jeszcze wersja z fryzjerką 😀

·

Magda M.
A jak dzwoni mężczyzna, to pytanie o mechanika… Chociaż w przypadku kobiet chyba zacznę pytać o hydraulika, czy im rury przetyka za darmo… Powoli dochodzę do tego etapu i stanu…

·

Sylvia S.
Ja się przyznam…. Chyba KEA mnie nie ukarze… Ja na każdą taką próbę odpowiadałam sycząc ,,Szszz, takie rzeczy? przez telefon? pan/pani wie kto słucha?!” Działało genialnie, tylko niektórzy potem przychodzili do kancelarii i się przestraszeni pytali ,,ale tu już bezpiecznie, podsłuchów nie ma?”

·

Magda M.
Nie ma 🙂 Ale jest kasa fiskalna 🙂

·

Sylvia S.
Pamiętasz jak pierwszy raz rzucili pomysłem kasy fiskalnej to ktoś wymyślił, żeby na wyjściu z kancy ustawić bramki? wypuszczenie tylko za okazaniem paragnonu? 😀

·

Magda M.
I nie jest to taki głupi pomysł… 😉

·

adwokatom płacić nie będę anon

·

adwokatowi nie płacę anon

·

„Już ponad 10 mln zł są winni kontrahentom prawnicy, a informacje o nich zostały przekazane do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Pojawiają się także w innych rejestrach. Przedstawiciele samorządów prawniczych zwracają uwagę, że także klienci nie płacą swoim prawnikom w terminie. Ich zaległości wobec kancelarii, odnotowane w KRD, to 21 mln zł.”

http://www.rp.pl/Uslugi-ceny-zarobki/311129883-Prawnicy-nie-placa-rat-bankom-za-prad-i-telefon.html#ap-1

Powiązany wpis:

https://palestrapolska.wordpress.com/2014/03/30/z-serii-pogromcy-mitow-czy-adwokaci-spia-na-forsie/