wlasny-pozew

Paweł D. K.

To jak bardzo sąd musi nie ufać adwokatowi skoro podejrzewa go o możliwość niepopierania własnego pozwu? Co adwokaci musieli sądowi zrobić żeby doprowadzić go do takiego stanu? 🙂

Paweł K.

Ja kiedyś miałem przeciwniczkę procesową, która przyszła z substytucji i wniosła o oddalenie własnej apelacji… niestety sąd był dociekliwy 😦

Dominika G.-O.

Mnie mój przeciwnik procesowy przesłał substytucje dla… mnie:)

Łukasz W. B.

Łukasz Wokash Brydak Chytre… podstawa do wyłączenia jak drut… 🙂

Dominik R.

Ja bym jednak rozważył wejście w polemikę ☺

Łukasz W.

I skończę z badaniami psychiatrycznymi jak się sąd połapie… 😀

Paweł K.

Wtedy kariera w ministerstwie obrony stanie otworem.

Łukasz W. B.

Wystarczy się nauczyć jeść widelcem…

Dominik R.

Dominik Rzepecki Sprawdzić jak doskonały jest pozew ☺

Adam W.

Albo „zaprzeczył wszystkim okolicznosciom, których nie przyznaje wprost”.

Bartosz P.

Pan Mecenas sprawdzi czy to „własny” aby teraz nie jest po stronie pozwanej z prawem ustanowienia pełnomocnika 😉

Łukasz W. B.

W sumie… wprowadzenie zasad berka do procesu bardzo by go ubarwiło i dało sens mediacji… 😀

Dorota B.

Bingo! Ja kiedys dostalam swoj sprzeciw od nakazu zaplaty… 🙂 dlugo zastanawialam sie czy poprzeć…

Robert S.

Ja mam wrażenie, że w Praskim to jest jakiś strajk włoski pracowników sekretariatów. Z cyklu: wykonaj zarządzenie sędziego, ale z inwencją. Zamiast do pełnomocnika pozwanego wyślij do pełnomocnika powoda, spraw, aby odpowiedział na swoje własne pismo, zagnij czasoprzestrzeń.

Dominik R.

Bo oni mają plan. Wyślą i liczą że powód uzna powództwo. Będzie łatwiej ☺

Aleksandra P.

Doda swiadków, uzupełni wnioski o np. podział majatku 😛

Paweł K.

W sumie w rozwodzie to nie ma większego znaczenia, i tak nie można uznać powództwa i tak dojdzie do pyskówki.

Paweł J.

A może z daleko posuniętej ostrożności wnieść o uniewinnienie 😉 Nie sposób przewidzieć jak dalej potoczy się proces:-D